Påskolov

                                                                     130328 - 0405

 

 

 

Lovveckan för Dennis och Richard

 

Hej på er. Här kommer en liten sammanställning över Dennis och Richards lovvecka. Alla bilder i det här inlägget kommer från Richards kamera. Första bilden kommer från Åre den dagen som dom var ute på sightseeing med Dave och Kristy. Skärtorsdagen alltså.

 

 

815s En av Åres alla bäckar

 

Här kommer vattnet att forsa så det skummar om det inom några veckor.

 

 

831s Prydnad????

 

Man kan ju undra om den står där som prydnad eller om den väntar på vidare transport. Även om den ser väldigt fräsch och fin ut så tror jag inte att jag skulle vilja ha den på bron någon längre tid.

 

 

865s En riktig viking????

 

Undrar om det är förväntningarna inför fisket som gör att hornen växer eller om det är någon annan anledning till det. Hur som helst så hade dom i alla fall tur med vädret. Hur det gick med fisket vet jag inte.

 

 

871s Är det inte vackert??

 

Undrar vad som skulle hända med spöt om det gick på en fisk av skaplig storlek när det ligger så där osäkert placerat. Om det vore mitt spö så skulle det garanterat åka ner i hålet. Nu har jag i och för sig aldrig fått någon fisk på isfiske så risken är väl minimal för min del.

 

 

874s En nöjd fiskare

 

En sån dag på isen så spelar det väl ingen roll om man får någon fisk heller. Det är ju bara att njuta av det fina vädret och det medhavda fikat. Ja jag tar för givet att dom hade fika med sig.

 

 

972s Vy från Arctura

 

Efter en mellandag med moln och sämre väder så var det återigen en fantastiskt vacker vårdag vilket passade perfekt när vi besökte arctura för en lunch och en stund för att beundra utsikten.

 

 

973s En lite annan vinkel

 

 

1016s Inomhusgokart

 

I övrigt så har Dennis och Rickard haft en del tid för besökare i familjen, Lazerhallen, Bio, Shopping med mera. Dessutom så hade Richard med sig lite hemläxor som han jobbat med lite grann.

 

Ja det här var väl ett litet sammandrag av deras aktiviteter den senaste veckan. En mer utförlig redogörelse kommer förhoppningsvis från både Dennis och Rickard inom några dagar.

 

Tack för idag

 

Lennart

                                             


Kommentarer
Postat av: Nils

Angående bilden på motorn så tror jag det är en grill :)

Svar: Alldeles rätt iakttagelse har jag fått veta.
rimhighsexton.blogg.se

2013-04-11 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0